loader image

Zwiększ sprzedaż dzięki systemowi CRM – jak? Przeczytaj!

Coraz większy wybór produktów i usług oraz rozkwit konkurencji sprawił, że firmy muszą udoskonalać swoje strategie marketingowe, by zyskać przewagę na rynku. Teraz zamiast tego “co?” proponują dane firmy, ważniejsze jest pytanie: “kto?” jest ich klientem. I tu z pomocą przychodzi potężne narzędzie: CRM od Metasales.

 

Customer experience – zadbaj o klienta, a Twoja sprzedaż się automatycznie

Sprzedając dany produkt/usługę kluczem do sukcesu jest zadowolenie Twojego klienta. By to osiągnąć, musisz zadbać o dobre relacje od samego startu. Największe firmy świata doskonale rozumieją, że podejście do klienta oraz nastawienie jest dużo ważniejsze niż sam produkt czy usługa. Bierz przykład z gigantów i skup się na pozytywnej komunikacji. Właściwie dobrany system CRM to fenomenalne narzędzie, które jest niezwykle przydatne do kreowania postaw konsumenckich. Pozwoli Ci przemyśleć precyzyjny insight konsumencki, a dzięki temu opracujesz również skuteczną strategię marketingową. Wypracuj zaufanie i lojalność swoich klientów, a będą wracać do Ciebie jak bumerang!

Segmentacja klientów

Ważnym czynnikiem, który wpływa na sprzedaż jest odpowiedni podział klientów i partnerów biznesowych, ponieważ pozwala on dobrać właściwą ofertę pod każdego z nich, a także ocenić priorytet współpracy. Wiedza o tym, kim jest nasz klient/kontrahent przyda nam się również w sytuacji odnowienia współpracy, np. po paru miesiącach, by pamiętać wszystkie poprzednie ustalenia i zrobić ogromne wrażenie na nowy start. Pamiętaj, że każdy zadowolony klient może być Twoją żywą reklamą i przynieść Ci kolejnych odbiorców przez, tzw. „pocztę pantoflową”.

Up-selling i Cross-selling, czyli o nowych możliwościach, jakie daje korzystanie z Metasales

Zbieranie i przechowywanie istotnych informacji pozwoli Ci lepiej zrozumieć punkt widzenia danego klienta, jego potrzeby oraz to, co kieruje go do zakupu konkretnej rzeczy/usługi przez udoskonalisz strategię marketingową i zyskasz przewagę na rynku. Poznanie preferencji zakupowych otwiera przed Tobą możliwość zastosowania metod, tj. Up-selling (przedstawianie produktu wyższej jakości, niż obecnie zainteresowana jest dana osoba) i Cross-selling (zaproponowanie dodatku do produktu/usługi). Metasales CRM wzniesie prowadzenie Twoich kampanii marketingowych na znacznie wyższy level – przetestuj już dziś: link do rejestracji.

Wejdź do świata Metasales

14 dni za free!

Przeczytaj także

Twoja lista kontaktów w CRM

Twoja lista kontaktów w CRM

Lista kontaktów pozwala Ci gromadzić informacje istotne dla Twojej firmy, m.in. na temat klientów i partnerów...