loader image

Landing page a CRM

Istotnym elementem wielu skutecznych kampanii reklamowych z celem „Konwersja” jest Landing Page (LP), czyli strona sprzedażowa, na której „lądują” Twoi potencjalni klienci.

 

W ostatnim czasie, potencjał LP jest jeszcze lepiej wykorzystywany, dzięki kampaniom Facebook Ads i Google Adwords. Strona ta ma być wabikiem, który skłoni konsumenta do zakupu czy zapisaniu się do newslettera (pozyskiwanie leadów). Proces zdobywania kontaktów warto zautomatyzować, by zaoszczędzić mnóstwo czasu i ułatwić sobie pracę. Taką możliwość daje Metasales CRM – wystarczy, że umieścisz formularz do wypełnienia na swojej stronie lądowania, a wszystkie dane podawane przez klienta, będą zapisywały się same.

Skuteczny Landing Page – krok po kroku

1. Wyróżnij się nowoczesnym designem, który przykuje uwagę użytkownika i zachęci do zapoznania się z Twoją ofertą.

2. Unikaj chaosu i zbędnych rozpraszaczy.

3. Zastosuj rzucające się w oczy nagłówki – krótkie, zaskakujące, kuszące.

4. Przemawiaj językiem korzyści – pokaż zalety oferowanego produktu i/lub usługi, a także, jaki problem rozwiazuje.

5. Nie zapomnij o profesjonalnym zdjęciu w tle (koniecznie wysokiej rozdzielczości).

6. Umieść formularz kontaktowy w widocznym miejscu – im mniej pól do wypełnienia, tym lepiej (w większości przypadków wystarczy imię i mejl). Pamiętaj o umieszczeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

7. Dodaj przycisk CTA (Call To Action).

8. Wzbudź zaufanie – na Twoim LP powinna znaleźć się informacja o tym, jak dana osoba może się z Tobą skontaktować w razie jakichkolwiek pytań, dlatego podaj meil i ewentualnie telefon.

Zwiększona moc

Na rynku znajdziesz nowoczesne narzędzia, które znacznie pomagają zarządzać kampaniami reklamowymi. Dlaczego warto zastanowić się nad odpowiednim CRM-em? Oto, co możesz zyskać:
– wgląd do informacji o Twoich aktualnych i potencjalnych klientach w 1 miejscu
– uporządkujesz użytkowników wg swoich kryteriów, nadasz właściwy priorytet
– dostęp do raportów i statystyk, a także generowanie ich w szybki i prosty sposób w wielu wariantach, by mieć większą kontrolę nad tym, co działa, a co trzeba poprawić w działaniach marketingowych
– automatyzację formularzy kontaktowych, z których dane będą gromadzone w systemie CRM

CRM online daje ogromne możliwości, zarówno jeśli chodzi o działania marketingowe, sprzedażowe, jak i te związane z obsługą klienta. Decydując się na właściwy system, poprawisz swoją skuteczność, dlatego nie czekaj i już dziś przetestuj potężne narzędzie, jakim jest Metasales CRM przez 14 dni całkowicie ZA FREE: link do rejestracji.

Wejdź do świata Metasales

14 dni za free!

Przeczytaj także

Twoja lista kontaktów w CRM

Twoja lista kontaktów w CRM

Lista kontaktów pozwala Ci gromadzić informacje istotne dla Twojej firmy, m.in. na temat klientów i partnerów...