loader image

Twoja lista kontaktów w CRM

Lista kontaktów pozwala Ci gromadzić informacje istotne dla Twojej firmy, m.in. na temat klientów i partnerów biznesowych, co korzystnie wpływa na utrzymanie z nimi pozytywnych relacji. Dawniej używano formy papierowej, jednak obecnie o wiele wygodniej i bezpieczniej jest gromadzić dane cyfrowo. Właściwy CRM umożliwia przechowywanie kontaktów, kategoryzowanie ich, a także wiele więcej.

 

 

Odpowiedni system CRM – na co zwracać uwagę?

Dobry system CRM powinien przede wszystkim umożliwiać błyskawiczny dostęp do listy kontaktów, byś mógł korzystać z niej zawsze i wszędzie oraz udostępniać ją dowolnej osobie – oczywiście mowa tu o systemie CRM online. Grupuj kontakty, dodawaj opis, zdjęcia i najważniejsze dane, a nawet własne pola z innymi informacjami i korzystaj z tagowania, by ekspresowo wyszukać kontakt – wszystkie te opcje znajdziesz w CRM-ie w chmurze. Należy pamiętać, że nie każdy system oferuje aż tyle możliwości. Metasales jako rozbudowany system, daje Ci te wszystkie funkcje… a nawet jeszcze więcej!

 

Dobre relacje podstawą sukcesu

Niezależnie od biznesu, najważniejszy jest klient. Dlatego tak ważne jest postawienie na budowanie dobrych relacji zarówno na początku, jak i w całym czasie trwania współpracy. Mając wielu klientów należy przydzielić ich konkretnym pracownikom, by każdy klient czuł się odpowiednio zaopiekowany. Jeżeli jest taka możliwość, warto też przemyśleć samą kwestię doboru klient-pracownik, by zwiększyć szansę na złapanie wspólnego flow pomiędzy nimi – Twój klient z pewnością to doceni. Narzędziem, które ułatwi przypisanie pracownikowi wszelkich potrzebnych informacji dotyczących danego kontrahenta i zadań z nim związanych jest CRM. W systemie Metasales masz jeszcze dwie mega funkcje – dołączanie plików i monitorowanie przydzielonych zadań, co znacznie ułatwia pracę.

 

Wyciągaj wnioski

Analiza historii relacji z Twoim klientem czy partnerem biznesowym może doprowadzić Cię do niesamowitych wniosków, które pokażą, co przynosi pożądane rezultaty, a co należałoby poprawić, by działać jeszcze skuteczniej i wygrywać więcej szans sprzedażowych. Doskonały CRM pozwoli Ci zajrzeć do historii działań (znanej również pod hasłem „historia relacji”). Dzięki temu zawsze możesz przestudiować wszystkie czynności powiązane z konkretnym klientem.

 

Personalizacja

Idealny CRM to taki, który dopasowuje się do potrzeb, wymagań i celów Twojego biznesu, a samo wdrożenie pracowników jest łatwe i przyjemne. Intuicyjny system ma przyspieszać pracę, a nie ją komplikować. Dlatego też korzystanie z Metasales CRM jest dziecinnie proste! Możesz się o tym przekonać, testując go przez 14 dni za 0 zł (bez podpinania kart, bez ukrytych opłat), kliknij tu: link do testowania

 

Jesteś gotowy na produktywność w wersji META?

Wejdź do świata Metasales

14 dni za free!

Przeczytaj także

Landing page a CRM

Landing page a CRM

Istotnym elementem wielu skutecznych kampanii reklamowych z celem "Konwersja" jest Landing Page (LP), czyli strona...